Honlapkészítés menete

A honlapkészítés menetének ismerete biztonsággal tölt el mindenkit, és folyamatossá teszi a munkát. Az évek során kialakult egy munkamenet, aminek köszönhetően gyorsan, és eredményesen tudjuk elkészíteni honlapját.

Honlapkészítés árak

Sokszor kell egyedi árat adnunk egyedi igényekhez honlapkészítés előtt, de összeszedtünk néhány árat, ami útmutatást adhat.

Honlapkészítés kis és közepes vállalkozásoknak

Önnek fontos, hogy látogató- és keresőbarát honlapja legyen, akkor a legjobb helyen jár. Szeretné, ha olyan szoros együttműködést kapna, amiben minden szakmai kérdést feltehet, és érti merre haladunk honlapjával? Alapelvünk, hogy végig támogatjuk, és hasznos megoldásokat javasolunk.

Grafikai tervezés, minőségi megjelenés

Mi a különbség a profi, és a gagyi grafikai tervezés között? A kidolgozott elemek, a tapasztalat és szakértelem, a tipográfiai tanulmányok mind a munka eredményén javítanak. Egy profi gafika cége megítélését, reklámjának hatékonyságát támogatja. A Tanders.hu mindezt megadja.

Tartalomkezelés ingyen, amikor Ön akarja

Mára a legtöbb honlapot tartalomkezelő rendszer működtet. Ezek lényege, hogy míg régebben csak programozói tudással lehetett változtatni a honlap tartalmán, addig mára  ne kelljen sokat várni – és pénzt is fizetni – mire a megbízott cég lecseréli a tartalmat, amikor módosítani kell valamin. A CMS (Content Management System) tartalom kezelő rendszer egy, a látogató számára láthatatlan felület, ahol Ön egyszerűen tudja változtatni a tartalmat, illetve különböző funkciókat tud kezelni. Egy rendszer nagyon sokrétű lehet. Funkcióit a megrendelő határozza meg.

Miért kell vállalkozásomnak honlap?

Mára az internet szerepe túllépett a presztízs megszerzésén. Egy cégnek nem azért kell honlapot készíttetnie , hogy dicsekedhessen vele, hanem azért, hogy megtalálhassák a szolgáltatása iránt érdeklődők. Éppen ezért nem egyszerűen bemutatkozásra, hanem vevőszerzésre kell használni. Sokan nincsenek tisztában ezzel a tulajdonságával, vagy egyszerűen nem hisznek az online marketing lehetőségeiben.

Mikor használható új böngészőablak?

A linkek hatékony használata témakörhöz tartozik a linkek megnyitásának helye. Amikor minden linket új ablakban nyítunk meg, az olyan, mintha teleszemetelnénk valakinek a monitorját rengeteg oldallal. Külön rossz ebben a módszerben, hogy megnehezíti a navigálást, hiszen a második legtöbbször használt gomb (vissza gomb), használhatatlanná válik.

Miért nem kattintanak a reklámokra?

Azoknál, akik célzottan használják az internetet, kialakult az úgynevezett szelektív figyelem, azaz megtanulták, hogy ne figyeljenek oda a felbukkanó reklámokra. (Kivételt képeznek a szöveges hirdetések.) Mivel kiesnek a banner hirdetések, így a hozzájuk hasonló design elemek is hatástalanok maradnak. Ennek oka, hogy a szelektív figyelem nem tesz különbséget a reklám és díszítő elem között, mivel ha valamit mellőzünk, akkor annak tartalmát sem látjuk.

Hogyan könnyítheted honlapod olvashatóságát?

Egy honlap szövegének megírásához teljesen másként kell hozzáállni, mint a nyomtatott sajtóhoz. Teljesen más olvasási szokások jellemzőek a felhasználókra. Kevesebbet, és szelektíven olvasnak. A webes szöveget éppen ezért úgy kell megírni, hogy az oldal felületes átfutásával is átfogó képet kaphassanak a tartalomról.

Linkek hatékony használata honlapokon

A linkek a legfőbb támasz a honlapon böngésző számára. Linkek segítségével érted meg jelenlegi helyzetedet, követheted útvonaladat. A biztos navigálás eredményeként könnyebben születik meg a „merre tovább”, így magabiztosabb, és boldogabb látogatót kapsz!

HTML

Az Internetre készült programozási nyelv, aminek segítségével honlapokat készíthetünk. Az egyszerű, és bonyolultabb honlapok is ezzel a technikával készülnek, valójában ez a kód jeleníti meg a szövegeket, képeket, és egyéb kiegészítőket.

Szabad-e pdf file-t használni honlapomon?

A pdf olyan szabvánnyá nőtte ki magát, amit mára bátran használhatunk bármilyen honlapon. Még a Google kereső is kidobja a találati listáin, így azokra könnyen rá is találhatunk. Minden alap adott tehát ahhoz, hogy használhassuk.

Google Cégem fiók beállítás és regisztráció 2021

 

 

Google Cégem regisztrációjának lépései 

 

A Google Cégem (Google My Business) fiók létrehozása kritikus lépés a lokális keresőoptimalizálásban. Itt van a teljes folyamat, lépésről lépésre:

1. Weboldal Megnyitása: Először is, nyisd meg a Google Cégem weboldalát a böngésződben.

2. Bejelentkezés vagy Regisztráció: Ha van már Google-fiókod, jelentkezz be vele. Ha nincs, akkor készíts egy újat.

3. Cég Hozzáadása: Kattints a "Kezdés most" vagy "Cég hozzáadása" gombra.

4. Cégnevet és Információkat: Add meg a vállalkozásod nevét, kategóriáját, címét, telefonszámát és weboldalát.

5. Elhelyezkedés: Ha fizikai cím is tartozik a vállalkozásodhoz, akkor válaszd ki az "Elhelyezkedés hozzáadása" opciót, és adj meg egy pontos címet.

6. Szolgáltatási Terület: Ha a vállalkozásod nem rendelkezik fizikai címmel, vagy kiszállással is foglalkozik, adj meg egy vagy több szolgáltatási területet.

7. További Információk: Töltsd ki az üzleti órákat, és adj meg további információkat, mint például a fizetési módok.

8. Képek és Logó: Tölts fel képeket és logót, hogy vizuálisan is bemutatkozhass a potenciális ügyfeleknek.

9. Ellenőrzés: A Google postai úton vagy telefonon fog egy ellenőrző kódot küldeni. Ezt a kódot be kell írnod a Google Cégem fiókodban, hogy megerősítsd a vállalkozásod adatait.

10. Jóváhagyás és Aktiválás: Miután beírtad az ellenőrző kódot és a Google jóváhagyta, már aktív is a fiókod. Ezt követően kezdheted használni a statisztikák megtekintését, új bejegyzések létrehozását és ügyfelekkel való interakciót.

 

 

 

Google Cégem Áttekintés: Kezdőlépések az Optimalizálásban

Az Áttekintés rész a Google Cégem kezdőlapja, ahol alapvető információkat és statisztikákat találsz a vállalkozásodról. Itt jelennek meg az új vélemények, bejegyzések és frissítések. Rendszeres ellenőrzése nélkülözhetetlen, hogy mindig naprakész legyél az esetleges változásokról.
**Tipp**: Kapcsolj be értesítéseket, hogy ne maradj le semmiről, ami a vállalkozásodhoz kapcsolódik.

Google Cégem Információk Frissítése: SEO és Azonosító Adatok

Az "Információ" fül alatt találod a vállalkozásod alapadatokat, amelyek az elsődleges információforrások a felhasználók számára. Minden itt megadott adat SEO szempontból is releváns lehet, így célszerű a kulcsszavakat is beilleszteni, ahol csak lehet.
**Tipp**: Rendszeres frissítéssel javíthatsz a helyezéseken, és az ügyfelek is naprakész információkat kapnak.

Google Cégem Szolgáltatások és Termékek: SEO Kulcsszó Stratégia

A szolgáltatások és termékek részletezése kulcsfontosságú, mert ez alapján ismerhetik meg az emberek, hogy mit kínálsz. Használj releváns kulcsszavakat és frázisokat a leírásokban, hogy könnyebben rátaláljanak a vállalkozásodra.
**Tipp**: Figyelj az ügyfélvisszajelzésekre, és ezek alapján frissítsd a kínálatot.

Google Cégem Kép és Videó Optimalizálás

Képek és videók segítségével teheted vonzóvá és informatívvá a vállalkozásod profilját. A képfájlok nevei és azok metaadatok szerkesztése is hozzájárul a jobb keresőmotoros helyezéshez.
**Tipp**: Használj magas minőségű képeket és SEO-barát fájlneveket.

Google Cégem Bejegyzések: Hogyan Növeljük Az Ügyfélinterakciót

Bejegyzések segítségével aktuális információkat, akciókat és híreket oszthatsz meg. A bejegyzésekhez adott CTA (Call-to-Action) gombok, mint például “Tudj meg többet” vagy “Érdekel”, növelik az ügyfélinterakciót.
**Tipp**: Időzítsd előre a bejegyzéseket, hogy rendszeres legyen a tartalomfrissítés.

Google Cégem Vélemények és Értékelések: Ügyfélszolgálat és SEO

Az ügyfelek véleményei és értékelései nem csak a vállalkozás hírnevének szempontjából fontosak, hanem a Google rangsorolásban is szerepet játszanak. A minőségi és pozitív visszajelzések javítanak a láthatóságon.
**Tipp**: Kérj aktív ügyfeleidtől, hogy értékeljenek és írjanak véleményt.

Google Cégem Statisztikák: Adatvezérelt Döntéshozatal

A statisztikai adatok nagyon fontosak lehetnek a marketingstratégiai döntések meghozatalában. Megmutatják, honnan érkeznek a látogatók, milyen kulcsszavakat használnak, és milyen interakciókat végeznek.
**Tipp**: Használd ezeket az információkat a hirdetési stratégiád finomításához.

Google Cégem Üzenetküldés: Kommunikáció és Ügyfélszolgálat

Az "Üzenetek" fül segítségével közvetlenül kapcsolatba léphetsz az ügyfelekkel. Az itt folytatott kommunikáció nem csak az ügyfélszolgálat minőségét emeli, de a gyors válaszidők is pozitívan befolyásolják a Google rangsorolást.
**Tipp**: Állíts be automatikus válaszokat a gyakran ismételt kérdésekre.

Google Cégem Fiókbeállítások: Biztonság és Jogosultságok

Az alapvető beállítások kezelése hozzátartozik a fiók optimális működtetéséhez. Ezen felül, a jogosultságok kezelése is itt történik.
**Tipp**: Oszd meg a fiók kezelését megbízható csapattagokkal, és rendszeresen frissítsd a jogosultságokat.

Google Cégem Adatvédelem és Jogi Megfelelés: A Biztonság Garantálása

Végül, de nem utolsósorban, győződj meg arról, hogy minden információ megfelel az adatvédelmi és jogi követelményeknek. Ebben segíthet egy jogi tanácsadó vagy ad

 

 

5 mód, ahogy a helyi SEO és a tartalommarketing együttműködik a több helyen működő vállalkozások számára

Majdnem hétmilliárd helyi keresés történik havi szinten, és az első oldalon való megjelenés most fontosabb, mint valaha, különösen a franchise és több helyen működő vállalkozások számára. Miért fizetnél érte, amikor egy erőteljes kombinációval ingyen is megkaphatod a helyi SEO és a tartalommarketing erejét? Az ügyfelek problémáit megoldó releváns, helyi tartalom nyújtása nemcsak javítja vásárlási élményüket, hanem növeli a láthatóságát a kereséseknél is.

Szolgáltatások

Szolgáltatásaink célja, hogy cégének megfelelő megjelenést biztosítsunk. Marketinges tudásunk a legjobb háttér, hogy megfelelő grafikákat adhassunk át Önnek. Szakembereink a nyomdai előkészítésen át a honlapkészítés és professzionális arculaton keresztül nyerő megjelenést biztosítanak vállalkozásának, már a kezdetektől.

Image