Rólam
Ország első lokális marketing szakembere
Elsőként kezdtem el kutatni a lokális marketing eszközrendszerét és készítettem el a rendszer deffinícióját.
2002
Grafikák
2002-ben kezdtem el grafikai munkákat készíteni családi vállalkozásunknak besegítve, ekkor már saját szervezésű buliknak is készítettem grafikákat.
2002
2004 December
Cégem megalapítása
Megalapítottam vállalkozásomat a ProSign-t, ami akkor még grafikával, nyomdai előkészítéssel foglalkozott.
2005
Online marketing
Miután saját vállalkozásom online marketingje egyre jobban érdekelt, mások is hozzám fordultak, hogy segítsek online jelenlétük kiépítésében.
Ekkor még a honlap volt maga az online marketing, ezért szerencsés vagyok, hogy végigkísérhettem a fejlődését napjainkig.
2005
2006
Keresőoptimalizálás verseny
A keresőoptimalizálás témaköre egyre meghatározóbb lett számomra és második lettem az ország első keresőoptimalizálási versenyén.
2007
Teljes online marketing
Weboldalak tervezése, keresőoptimalizálás, e-mail marketing, teljes online stratégia.
Szerencsés vagyok, hogy végigkísérhettem ezen eszközök kialakulását, így teljes rendszerben tudok gondolkozni. Átlátom azt mi kell egy vállalkozás online világához.
2007
08 Feb 2013
Timeline Item Title
Szakmaiság
2002-ben kezdtem el grafikai munkákat készíteni családi vállalkozásunknak besegítve, ekkor már saját szervezésű buliknak is készítettem grafikákat.
2004-ben saját vállakozásomat, a ProSign-t alapítottam meg, eredetileg grafikai tevékenységekre, mert nagyon érdekelt a Photoshop és tipográfia.
Ahogy a saját marketinget kezdtem művelni, elkészítettem a honlapomat és rájöttem, a keresőböl egyre több látogatót és ügyfelet tudok szerezni. Elkezdtem tehát az online marketing világa felé tekinteni.
Ekkor még a honlap volt maga az online marketing, ezért szerencsés vagyok, hogy végigkísérhettem a fejlődését napjainkig.
Ezért tudok Neked is hatákonyan segíteni, egy teljes rendszert átlátva tudom megmutatni, hogyan működik az online világ!
Persze a marketing nem minden!
Ami még leköt:
- Utazás
- Sport (búvárúszás, vívás, tenisz, squash, kung-fu, akrobatika és bármi ami teljesítményt kíván)
- Zene minden mennyiségben
- Kihívások
Remélem megismerhetjük egymást!
Lokális marketing szakember
A lokális marketing szakember nem egyszerűen egy „marketinges”, hanem egy sokkal specifikusabb szakember, aki azon dolgozik, hogy egy vállalkozás helyi láthatóságát növelje. A digitális korban ez nem csak offline tevékenységeket jelent, hanem online stratégiák kidolgozását és végrehajtását is. Ebben az összefüggésben a szakembernek több területen is járatosnak kell lenni.
Területi Elemzés és Stratégia: Az egyik első és legfontosabb lépés a helyi piac alapos elemzése. Ki a célközönség? Milyen a verseny? Mik azok a kulcsszavak, amelyekre optimalizálni kell? Egy jó lokális marketing szakember a válaszok birtokában képes kidolgozni egy testreszabott stratégiát.
Keresőoptimalizálás (SEO): Nem mehetünk el szó nélkül a lokális SEO mellett, hiszen ez az egyik legfontosabb eszköz a helyi láthatóság növelésére. A Google My Business profil optimalizálása, helyi kulcsszavak használata, és a helyi linképítés mind részei ennek.
Online és Offline Kapcsolatépítés: A lokális marketing szakember dolgozik azon is, hogy a vállalkozás a helyi közösség aktív tagja legyen. Ez lehet például helyi eseményeken való részvétel, helyi újságokban vagy blogokban való megjelenés, vagy akár helyi influencerekkel való együttműködés.
Social Media és E-mail Marketing: Ezek az eszközök segítenek abban, hogy a már meglévő és a potenciális ügyfelekkel folyamatosan kapcsolatban maradj. Aktív közösségi média profilok kezelése, rendszeres és informatív e-mailek küldése mind ebbe a kategóriába tartoznak.
Analitika és Mérés: Minden marketing stratégiának van egy „ellenőrzőpontja”, ahol a szakember kiértékeli, hogy milyen hatékonyak voltak az eddigi erőfeszítések. Ez általában jelenti a weboldal forgalmának, konverziós arányoknak, ügyfélelégedettségi mutatóknak és más KPI-oknak az elemzését.
Összességében tehát egy lokális marketing szakember olyan, mint egy sokoldalú „svájci bicska”, aki a vállalkozás helyi láthatóságának növelése érdekében különféle eszközöket és stratégiákat használ.
SzállásMarketing alapítója
A szállások egy külön világ az online marketingen belül.
2008-óta SzállásMarketing márkát megalkotva kiemelten foglalkozom a szállások stratégiájával,erre külön stratégiai rendszert dolgoztam ki.
Emellett zászlómra tűztem, hogy megteremtem azt a tudásminimumot, amit minden szállásnak, hotelnek és apartmannak egyaránt tudnia kell, hogy meg élhessen az interneten. Emiatt turisztikai szakmai blogot, Facebook közösséget és YouTube csatornát is létrehoztam, ahol a szakma találkozhat, megoszthatja egymással tapasztalatait.
Lokális Marketing eszközrendszer hazai kidolgozója
2015-ben megtaláltam a jövő marketing eszközrendszerét, a Lokális Marketinget.
Megalkottam a hazai definícióját, és hozzá egy eszközrendszert, amivel helyi vállalkozásoknak, desztinációknak segítek elérni azokat az embereket, akik az ő szolgáltatásaikat keresik egy adott desztinációban.
A rendszert közös kutatások alapján visszük tovább Kondor Albert barátommal és kollégámmal, akivel a Lokalitás oldalon írjuk szakcikkeinket és oktatnuk hazánkban először a Lokális Marketinget.
A kutatás folyamatosan tart. Kutatom a Google Cégem felületet, workshopokat tartok és ebben az egyre szerteágazóbb területben kívánok élen járni.