Honlapkészítés menete

A honlapkészítés menetének ismerete biztonsággal tölt el mindenkit, és folyamatossá teszi a munkát. Az évek során kialakult egy munkamenet, aminek köszönhetően gyorsan, és eredményesen tudjuk elkészíteni honlapját.

Egy honlap készítés személyes találkozóval kezdődik

Miután árajánlatot kért, és egy közelítő árat adtam, a legfontosabb mozzanat a személyes találkozó. Ekkor ismerjük meg egymást, tisztázzuk a részleteket. Ekkor beszéljük át:

  • Céljait honlapjával

  • Mennyire szeretne átfogó megjelenést a teljes weben

  • Milyen tartalmat képzelt el

  • Mit tudunk hozzáadni elképzeléseihez

  • Felvilágosítjuk lehetőségeiről

Előkészületek, felmérés

Sok cég hagyja ki ezt a biztos alapot teremtő lépést! Fontossága abban rejlik, hogy stratégiai terv nélküli honlap állandó kísérletezgetéssel, toldozással-foltozással lehet üzletileg is eredményes. Egy átfogó felmérés egyből hatékony üzleti honlapot eredményez. A felmérés elemei a következők:

  • Konkurencia elemzés

  • Kulcsszólista összeállítása

  • Honlapfelépítés kialakítása

  • Valóban szükséges tartalom és funkciók kitalálása

  • Marketing terv készítése

A honlapkészítés menete egy olyan összetett feladat, amit nem lehet pár cikkben taglalni. Ezért egy másik forrást is mutatunk, ahol a honlapkészítés menetén kívül megtudhatja, mitől lesz eredményes honlapja. Érdemes átolvasni, és több helyről informálódni.

Weboldal elkészítése

Részletes tervek alapján elkészül weboldala. Általában egy terv elég szokott lenni, és azt fejlesztjük tökéletesre, amíg meg nem felel az arculatnak, és a látogatók elvárásainak. Honlapkészítés során a felmérés anyagaira, menürendszerre, kulcsszólistára támaszkodunk.

  • A design elkészítése

  • Tartalom felvitele

  • Funkciók kialakítása

  • Tesztelés

Népszerűsítés

Weboldal elkészülte után szoktak sokan hátradőlni, és várják az ügyfelek jelentkezését. Ez hiba, mert a népszerűsítéssel kezdődik az igazi munka. A teljesség igénye nélkül felsorolom a főbb népszerűsítési módszereket:

  • Kereső optimalizálás

  • Linkajánlás, linkmarketing

  • AdWords hirdetés kampányok

  • Banner kampányok

Folyamatos kontroll

Ha valaki igazán komolyan veszi honlapját, sosem hagyja magára. A folyamatos friss tartalmak, reklámkampányok, és látogatók viselkedésének ellenőrzése állandó munka eredménye mindig meglátszik a növekvő rendelésszámban. A kontroll elemei:

  • Statisztika követése (nem minden a látogatószám)

  • Együttműködések

  • Új link kapcsolatok

  • Látogatók elemzése miatti módosítások

  • Hírlevél kampányok szervezése

Figyelem! Nem minden lépés kötelező, de jelenleg az itt leírtak vezetnek a legjobb eredményre, ezért kiemelten ajánlom betartásukat! Kérjen ajánlatot, mennyiért...